
Sava Zeković
- Trg durmitorskih ratnika 1
+382 (0) 69 339 892
savazekovic@gmail.com
Rođen 1960 godine, mjesto rođenja Tušinja- Šavnik.
Diplomirao na pravnom fakultetu u sadašnjoj Podgorici 1985.
Obavlja poslove sekretara Sekretarijata za uređenje prostora, zaštitu životne sredine i komunalno stambene poslove Opštine Žabljak od 2006 godine do danas.
Izrada propisa koji se odnose na uređivanje finansiranja građevinskog zemljišta; priprema poslova na izradi i donošenju urbanističkih projekata, odnosno donošenju lokalnih planskih dokumenata po skraćenom postupku u skladu sa zakonom; sprovođenje postupka strateške procjene uticaja na životnu sredinu urbanističkog projekta odnosno lokalnog planskog dokumenta; izardu programa uređenja prostora, odnosno plana komunalnog opremenja; učešće u postupku izrade planskog dokumenta u skladu sa zakonom; izdavanje urbanističko tehničkih uslova; izdavanje građevinske i upotrebne dozvole za izgradnju i rekonstrukciju objekata za koje je nadležna opština u započetim postupcima; izdavanje odobrenja za građenje i upotrebu lokalnih objekata od opšteg interesa; izdavanje odobrenje za postavljanje odnosno građenje pomoćnih objekata; sprovođenje postupka legalizacije bespravnih objekata u skladu sa zakonom; vođenje evidencije bespravnih objekata na osnovu podataka katastra, odnosno geoportala; sistematicazija i utvrđivanje liste bespravnih objekata za koje nije podnijet zahtjev za legalizaciju odnosno koji nijesu ispunili uslove za legalizaciju; izradu propisa o normativima i standardima za nužne radove na zajedničkim djelovima stambene zgrade; vođenje upravnog postupka za pretvaranjezajedničkih i posebnih djelova zgrade u stan ili poslovni prostor; priprema programa privremenih objekata; utvrđivanje tehničko – estetskih uslova, tehnički pregled, izadavanje odobrenja za postavljanje i upotrebu montažnih objekata privremog karaktera; izdavanje odobrenja za postavljanje odnosno građenje i uklanjanje montažnih objekata privremnog karaktera; utvrđivanje uslova i izdavanje odobrenja za izgradnju pristupnih rampi, liftova i sličnih objekata za pristp i kretanje lica smanjene pokretljivosti i lica sa invaliditetom; davanje saglasnosti na idejno rješenje zgrade, trga i ostalih javnih prostora u naseljima; provjeru usaglašenosti idejnog rejšenja sa urbanističkim projektom; propisivanje smjernica za usklađivanje spoljnog izgleda objekta; propisivanje smjernica za usklađivanje spoljnog izgleda bespravnog objekta; propisivanje smjernica za usklađivanje spoljnog izgleda privremenog objekta; izradu projektnog zadatka za urbanistički projekat; sprovođenje politike i uspostavljanje sistema zaštite i unapređenja životne sredine; izradu strateških dokumenata u oblasti održivog razvoja i zaštite životne sredine, programa monitoring segmenta životne sredine i implementaciju tih programa; izradu plana za interventne mjere u vanrednim slučajevima zagađivanja životne sredine; uspostavljanje i vođenje kastera zagađivača; zaštitu i poboljšanje kvaliteta vazduha; pripremu akata za proglašenje zaštićenih prirodnih dobara; sprovođenje međunarodnih konvencija iz ove oblastu; davanje saglasnosti na izvještaj o strateškoj procjeni uticaja na životnu sredinu za planove i programe koje donosi opština; sprovođenje postupka procjene uticaja na životnu sredinu za projkete za koje saglasnost, odobrenje ili dozvolu izdaju drugi organi opštine; vođenje postupka izdavanja integrisane dozvole u skladu sa zakonom; izradu starteške karte buke i akcionog plana; određivanje akustičnih zona; izdavanje uslova i mjera za zaštitu životne sredine u postupku izdavanja urbanističko tehničkih uslova; uspostavljanje i vođenje prooisanih evidencija iz ove oblasti; nadzor nad sprovođenjem propisa iz oblasti životne sredine; iniciranje, izradu i praćenje realizacije programa i projekata iz oblasti životne sredine i energetske efikasnosti koji se finansiraju iz međunarodnih fondova i druge poslove iz ove oblasti; pripremu izvještaja o stanju životne sredine, prirode, energetskoj efikasnosti i drugih informativnih i stručnih materijala za Skupštinu, predsjednika i organe uprave; izradu i sprovođenje planova, programa i drugih dokumenata iz oblasti energetske efikasnosti; vođenje jedinstvenog informacionog sistemapotrošnje energije i enrgenata u objektima kojima raspolaže opština; izrada i sprovoenja programa poboljšanja energetske efikasnosti i plana poboljšanja energetske efikasnosti za potrebe opštine; dostavljanje planske dokumentacije u elektronskoj formi organu loklane uprave nadležnom za poslove imovine radi popisa i evidencije drugih lokalnih dobara od opšteg interesa kojima raspolaže opština(građevinskog zemljišta u okviru generalnog urbanistićkog plana, odnosno prostorno urbanističkog plana, detaljnog urbanističkog plana, urbanističkog projekta i lokalne studije lokacije, površina za rekreaciju i drugih lokalnih dobara od opšteg interesa čiji popis i evidencija zakonom i ovom odlukom nije stavljena u nadležnost organima loklane uprave i javnim službama); proslijeđivanje organu lokalne uprave nadležnom za poslove imovine evidencije u elektroskoj formi o ulicama, trgovima, mostovima i drugim objektima opštine u skladu sa svojim osnivačkim aktima i evidencije kota i trasa za elektronske, telekomunikacione i radio-difuzne sisteme od lokalnog značaja; izrada propisa iz oblasti komunalne, stambene oblasti saobraćaja i puteva, zaštite i spašavanja i propisa i drugih objekata; pripremu i sprovođenje postupka povjeravanje postupka komunalnih djelatnosti i pripremu ugovora i povjeravanju komunalne djelatnosti, u skladu sa zakonom; priprema akata za osnivanje, reorganizaciju, odnosno ukidanje javnih službi koje obavljaju komunalne djelatnosti, u skladu sa zakonom;izdavanje odobrenja za privremeno zauzimanje javnih površina i odobrenja za raskopavanje javnih površine; izdavanje odobrenja za privremeno i povremeno parkiralište, privremenu garažu i rezervaciju parking mjesta na opštem parkiralištu; praćenje izgradnje, održavanja korišćenja i zaštite opštinskih puteva i komunalnih objekata; sprovođenje upravnih postupaka i odlučivanje o pravima i obavezama u oblasti puteva, u skaldu sa zakonom; vršenje posloova u oblastima gradskog, prigradskog linijskog prevoza putnika, prevoza za sopstvene potrebe i auto taksi prevoza i odlučivanja o pravima i obavezama u ovim oblastima, u skaldu sa zakonom; upravni nadzor, poslove ostvarivanja prava osnivača u javnim službama koje obavljaju komunalne djelatnosti; nadzor nad sprovođenjem planova zaštite i spašavanja; rješavanje po prigovorima na prvostepena akta javnih službi na kojima vrši nadzor; davanje saglasnosti na statut, program rada i akt o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji javnih službi za oblasti iz nadležnosti organa; staranje o organizovanju organa u stambenim zgradama i vođenju njihovog registra; postupak iseljenja iz zajedničkih ili posebnih djelova stambene zgrade; nadzor nad izvođenjem hitnih radova koje obezbjeđuje opština;evidencija o nazivima, naselja, ulica, trgova i brojevima zgrada; priprema izvještaja o postupanju u upravnim stvarima iz svoje nadležnosti; priprema izvještaja o stanju u oblasti kao i pripremu informativnih i drugih stručnih materijala za Skupštinu, predsjednika opštine i organe uprave iz svog djelokruga; upravni postupak za slobodan pristup informacijama iz svog djelokruga; druge poslove iz svog djelokruga, u skladu sa zakonom, odlukama Skupštine i predsjednika opštine.
SEKRETAR SEKRETARIJATA ZA UREĐENJE PROSTORA, ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE I KOMUNALNO STAMBENE POSLOVE
-Sava Zeković-
tel/fax: 052-361-419
e-mail: savazekovic@gmail.com
SAVJETNIK I ZA URBANIZAM
-Vesko Dedeić-
tel: 069-355-746
e-mail: urbanizamzb@t-com.me
SAMOSTALNA SAVJETNICA I ZA STAMBENE POSLOVE I ZAŠTITU ŽIVOTNE SREDINE
-Stanojka Vemić-
tel: 052-360-330
e-mail: stanojkav@gmail.com
SAMOSTALNA SAVJETNICA I ZA PRAVNE POSLOVE
-Dušica Šćepanović-
tel: 052-361-222
e-mail: urbanizamzabljak@t-com.me
SAMOSTALNA SAVJETNICA I ZA GRAĐEVINARSTVO
-Vukica Lalović-
tel: 052-361-222
e-mail: vukicalalovic1@gmail.com