Jelena Terzić Bojović

Sekretarka sekretarijata za finansije i ekonomski razvoj

Biografija rukovodioca
Jelena Terzić – Bojović
Rođena 29.12.1983. godine u Pljevljima. Osnovnu školu i gimnaziju završila u Žabljaku, kao nosilac diplome Luča. Ekonomski fakultet – smjer informatika i informacioni sistemi završila u Podgorici na Univerzitetu Crne Gore. U toku je izrada magistarske teze na temu aktuarstva.

Radila u firmi DOO ,, Karapidis Bros” kao poslovni sekretar 2008- 2009.

Od 2009 – 2012. godine radi u Opštini Žabljak na poslovima šefa kabineta Predsjednika opštine i savjetnika Predsjednika za ekonomska pitanja. Od 2012. godine radi kao Sekretarka sekretarijata za finansije i ekonomski razvoj. Posjeduje sertifikat unutrašnjeg revizora u javnom sektoru kao i sertifikat računovođe u javnom sektoru.

Od 2014. godine uključena je kao volonterka u Opštinsku organizaciju Crvenog krsta Žabljak, bila član Skupštine Crvenog krsta CG u dva mandata a od 2022. godine izabrana je za Predsjednicu OO CK Žabljak.
Predsjednica je Kluba dobrovoljnih davalaca krvi opštinske organizacije Crvenog krsta Žabljak.

Udata, majka troje djece.

  • Trg durmitorskih ratnika 1
  • +382 (0) 52/361-977

Poslovi koje obavlja sekretarka Sekretarijata

– organizuje, usmjerava i usklađuje rad Sekretarijata;

– obezbjeđuje zakonito i efikasno vršenje poslova iz djelokruga Sekretarijata;

– daje naloge i uputstva službenicima za obavljanje poslova i zadataka i stara se o njihovom blagovremenom i kvalitetnom izvršenju;

– omogućava da se budžet, trezor, računovodstvo i upravljanje gotovinom i dugom, naplata prihoda i aktivnosti informacionog sistema koji su u nadležnosti Sekretarijata obavljaju u skladu sa zakonskom regulativom;

– vrši nadzor nad izvršavanjem poslova iz djelokruga Sekretarijata, vodeći računa o punoj zaposlenosti službenika, radnoj disciplini i unapređenju rada;

– donosi akta za koje je ovlašćen;

– priprema nacrte odluka i drugih akata iz nadležnosti Sekretarijata;

– pripremanje tekućeg i kapitalnog budžeta koji se dostavlja na razmatranje predsjedniku opštine;

– pripremanje budžetskih stavki/razdjela po klasifikaciji;

– pripremanje i prezentiranje periodičnih izvještaja o nadzoru buđžeta za predsjednika opštine i Skupštinu opštine;

– pripremanje izmjena i dopuna budžeta, odnosno prenosa po stavkama da bi se izvršio rebalans buđžeta

– revidiranje/analizu zahtjeva za budžet dostavljenih od strane potrošačkih jedinica odnosno budžetskih korisnika;

– stara se na razne načine da budžet bude dostupan javnosti;

– priprema izvještaje o radu, informacije, analize i obavještenja iz nadležnosti Sekretarijata;

– odlučuje o pitanjima iz rada i radnih odnosa u skladu sa zakonom;

– donosi planove i programe rada Sekretarijata;

– daje predloge o zaduživanju opštine, raspisivanje opštinskog zajma i opštinskog samodoprinosa;

– stara se o obezbjeđivanju sredstava za investicije koje se finansiraju iz budžeta Opštine;

– odobrava plaćanje iz trezora za potrebe Sekretarijata;

– stara se o investicionom održavanju objekata u kojima su smješteni organi lokalne uprave;

– stara se o pravilnom korišćenju imovine i sredstava za rad Sekretarijata;

– obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost zakonom i drugim aktima po nalogu Predsjednika opštine.

Član 9 Odluka o organizaciji i nacinu rada lokalne samouprave

Sekretarijat za finansije i ekonomski razvoj vrši poslove uprave koji se odnose na:

1) pripremanje, planiranje, izradu i izvršenje budžeta opštine;

2) dostavljanje podataka nadležnim organima o prihodima, izdacima, budžetskom zaduženju, neizmirenim obavezama, nepokretnim i pokretnim stvarima sa kojima raspolaže opština;

3) izvršavanje plaćanja po zahtjevu potrošačkih jedinica;

4) vodjenje glavne knjige trezora;

5) upravljanje raspoloživim novčanim sredstvima na konsolidovanom računu trezora;

6) vođenje evidencije i upravljanje dugom opštine;

7) pripremu završnog računa budžeta opštine;

8) razvoj preduzetništva, unapređenje poslovnog ambijenta, podsticanje otvaranja novih radnih mjesta i zapošljavanja;

9) utvrđivanje ispunjenosti uslova za tehničku opremljenost poslovnih prostora i izdavanje odobrenja za obavljanje, odnosno rješenja o prestanku obavljanja djelatnosti ;

10) dostavu podataka o privrednim subjektima nadležnom organu radi upisa u Centralni turistički registar;

11) utvrđivanje, naplatu i kontrolu lokalnih javnih prihoda;

12) vođenje regista poreskih obveznika;

13) učestvovanje u izradi koji se uređuje sistem lokalnih javnih prihoda;

14) prijem i obradu svih poreskih prijava poreskih obveznika;

15) vođenje poreskog knjigovodstva;

16) poresku kontrolu;

17) redovnu i prinudnu naplatu poreza;

18) planiranje, organizovanje i obavljanje unutrašnje revizije u skladu sa propisima;

19) procjenu sistema finansijskog upravljanja rizicima;

20) izradu izvještaja unutrašnje revizije;

21) vršenje inspekcijskog nadzora u oblasti turizma i ugostiteljske djelatnosti;

22) davanje preporuka radi unapređenja poslovanja i plaćanje njihovog sprovođenja;

23) saradnju sa Ministarstvom finansija i Državnom revizorskom institucijom;

24) uspostavljanje knjige procedura i davanje stručnih mišljenja u postupku uvođenja novih sistema i procedura u organima lokalne uprave;

25) izradu periodičnih i godišnjih izvještaja o radu unutrašnje revizije;

26) pripremu propisa iz nadležnosti Sekretarijata i plaćanje njihovog sprovođenja;

27) kancelarijsko poslovanje (poslovi pisarnice i arhive i drugi poslovi iz oblasti kancelarijskog poslovanja) za poslove iz oblasti sekretarijata;

28) pripremu izvještaja o postupanju u upravnim stvarima iz svoje nadležnosti;

29) pripremu izvještaja u oblasti, kao i pripremu informativnih i drugih stručnih materijala za Skupštinu, predsjednika opštine i organe uprave iz svog djelokruga;

30) upravni postupak za slobodan pristup informacijama iz svog djelokruga;

31) druge poslove iz svog djelokruga, u skladu sa zakonom i odlukama Skupštine i predsjednika opštine.