Javni poziv za prikupljanje ponuda radi prodaje stvari u državnoj imovini – prodaja drvne mase
Na osnovu člana 40 Zakona o državnoj imovini (,,Službeni list CG’’, br. 21/09 i 40/11), člana 4 i 5 Uredbe o prodaji i davanju u zakup stvari u državnoj imovini (,,Službeni list CG”, br. 44/10) i Odluke o prodaji stvari u državnoj imovini („Službeni list Crne Gore – Opštinski propisi“, broj 43/25) Komisija za sprovođenje postupka prodaje stvari u državnoj imovini formirana rješenjem predsjednika Opštine Žabljak raspisuje:
JAVNI POZIV
za prikupljanje ponuda radi prodaje stvari u državnoj imovini – prodaja drvne mase
- Predmet javnog poziva je:
Prikupljanje ponuda radi prodaje stvari u državnoj imovini i to: posječene drvne mase u količini od 316 m3 neto, utvrđeno po podacima iz prijema koji je izvršila Uprava za gazdovanje šumama i lovištima – Područna jedinica Žabljak;
Prodaja se vrši sistemom prodaje ukupne količine drveta.
- Početna cijena prodaje iznosi 20€/m3, prema Izvještaju Komisije broj 01-018/25-1369 od 30.04.2025.godine o procjeni vrijednosti i utvrđenoj početnoj cijeni po m3 neto drvene mase lagerovane preko puta prostorija Službe zaštite Opštine Žabljak;
- Ponude se podnose u zatvorenoj koverti sa naznakom “Ponuda po pozivu za prikupljanje ponuda broj 01-019/25-3077 od 12.09.2025.godine -NE OTVARAJ” ;
- Ponude se dostavljaju svakog radnog dana u periodu od 11 do 14 časova na pisarnici Opštine Žabljak (nova zgrada), Trg Durmitorskih ratnika broj 1, zaključno sa 23.09.2025. godine, do 11 časova.
- Uz ponudu se dostavlja dokaz o uplati depozita u visini od 10% od iznosa minimalne cijene koji se uplaćuje na žiro račun Opštine Žabljak, broj 535-6729-68 kod Prve banke Crne Gore sa naznakom “depozit po javnom pozivu”;
- Otvaranje ponuda biće održano dana 23.09.2025 godine sa početkom u 12.00 časova u prostorijama Opštine Žabljak, Trg Durmitorskih ratnika broj 1 u Žabljaku.
Podnosioci ponuda dužni su uz ponudu sa naznačenim predmetom prodaje dostave i sledeće podatke:
- za pravno lice naziv i sjedište pravnog lica, dokaz – rješenje o registraciji sa izvodom iz Centralnog registra privrednih subjekata za domaća, odnosno dokaz o registraciji nadležnog organa matične države stranog ponuđača za strana lica, (original ili ovjerena kopija rješenja), ime i prezime direktora i njegov potpis, ovlašćenje-punomoćje za učestvovanje u postupku prikupljanja ponuda, broj telefona, broj računa za povraćaj depozita.
- za fizičko lice – prezime, ime i ime jednog roditelja, adresu, jedinstveni matični broj i potpis, broj telefona, broj računa za vraćanje depozita, broj lične karte ili putne isprave (pasoša) i
- dokaz o uplati depozita;
Kriterijum za vrednovanja ponuda je najviša ponuđena cijena.
Za najpovoljnijeg ponuđača biće izabran podnosilac ponude koji ponudi najveću cijenu.
Obavještenje o rezultatima poziva dostaviće se učesnicima postupka u roku od 3 dana od dana sprovedenog postupka.
Nepotpune i neblagovremene ponude se neće razmatrati.
Zaključenje ugovora
Izabrani ponuđač je dužan da Opštini Žabljak uplati ukupnu cijenu neto drvne mase koja će biti utvrđena u postupku realizacije – otpreme iste, u koju se uračunava iznos plaćenog depozita u roku od 8 dana od dana donošenja Obavještenja o rezultatima poziva, u kom roku će i zaključiti ugovor sa Opštinom Žabljak. Ako izabrani ponuđač ne uplati ukupan iznos cijene u datom roku ili ne zaključi ugovor gubi pravo na povraćaj depozita, a Opština Žabljak stiče pravo da zaključi ugovor sa drugorangiranim ponuđačem.
Ostalim ponuđačima se uplaćeni depozit vraća u roku od 8 (osam) dana od dana zaključenja ugovora.
Kupac je dužan da o svom trošku i u svojoj organizaciji izvrši transport kupljenog drveta.
Bliža obavještenja mogu se dobiti svakog radnog dana od 08-15 časova na telefon 052-361-222.
Broj 01-019/25-3077
Žabljak 12.09.2025.godine